Placering, placering och placering

YFU, organisationen jag åker med, ringde för några veckor sen och hörde av sig att jag hade fått placering! Placeringen var i Colorado, Elizabeth en liten stad med 5000 invånare där det finns både Walmart, Subway och starbucks. Elizabeth ligger ungefär 25-30 min från största staden i Colorado, Denver! Allt ser skitbra ut förutom att  skolan inte kan acceptera mig än och när skolan inte är klar så kan jag inte få reda på vilka min värdfamilj är... så än så länge sitter jag fast i ingenmansland och vet bara att det kanske kommer att bli Colorado. Så ser de ut för mig just nu, sitter och hoppas på att dom hör av sig snat!
 
 
 
                                                                                                                    
 
                                                                                   
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0