VÄRDFAMILJ!!! It feels good

Äntligen har man fått värdfamilj, satt i bilen på väg till Orsa Grönklitt björnpark när YFU ringde och berättade att jag hade fått värdfamilj! Fick inte reda på nått om dom förrens på kvällen när vi fick ett mail från min värdmamma Lori. Familjen heter Austgen och verkar super trevliga och skämtsamma. Den består av min värdmamma Lori, värdpappa Dean och deras tre söner Spencer 22, Clint 20 och Cooper 17. Dom har även tre hundar!!!! och alla är supersöta, en ljus golden retriver och två lite mindre svarta/bruna goldenretriver liknande hundar! Dom verkar väldigt aktiva i både sport och olika evenemang. Dom bor ungefär 1 km från skolan och själva centrum med walmart, subway och starbucks i ett stort fint trähus med en stor tomt och ett jättestort garage där Dean(min värdpappa) håller på att meckar och gör alla möjliga saker.
Känns som en sjuk lättnad att man äntligen har fått familj, blir en stressig vecka som kommer med massa små grejer som ska fixas, träffa kompisar/släkt och annat sen mellan den 5-7 augusti så lämnar man sverige i ett år, galet taggad!!!
Kommer bilder senare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0