Bilder Del 1 till " Don't Stop Believin'!!! Homecoming Week

                            Captain Sweden and Captain Britain, Super Heroes VS Villians!
I skolan, så här såg de ut!
Varje idrottare hade en sån här om de spelade footballs med sitt namn och nummer
I Skolan korridoren
Korridor
Hela skolan var galet pyntat
Så här såg matsalen ut !!
Korridor i skolan!
Lunch hemma hos kevin!! Kevin och hans flickvän
På Bonfiren, Kevin och Jacob! Crazy face
Preps VS Nerds day!!! Fina var vi!!
Så här såg hela korridoren ut!!!
Superheroes VS Villians
På pep rallyt!
Korridor!!
 
På Bonfiren, och nej de snöade inte var bara nått knasigt med kameran!
 
Pros VS Joes korridoren!
Paraden, alla footballs spelarna, eller några av de iaf!
 
På bussen till Paraden, carzy americans!
Volleyboll tjejerna som åkte bakom oss! 
Footballs stadion, var speciellt målet vid endzonen, den var helt röd med EHS i svart!
 
Efter Paraden, håller på att fixa inför tailgaten
Våran Lyxiga flotte som bara seniors fick åka på!
 
Andra delen av footballs stadion!
Hos Stone's, med Shelbie min homecoming date!
Så där åkte alla de andra footballs spelarna!


Kommentarer
Cicki

Verkar ha haft en häftig vecka. Du är så snygg!

2012-10-24 @ 08:48:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0