Bilder Del 2 till " Don't Stop Believin'!!! Homecoming Week"

Iron Man, var "utklädd" till Captain Sweden!
Iron Man!!
Alla Seniors, som åkte på lyxflotten
Football game!!
Intåget, som är densamma varje hemma match!! riktigt häftigt!
Kick off!!!
Efter matchen då hela planen stormades!!
Efter matchen !!
"Ring the Bell", traditionen efter varje hemma vinst!
Hela gruppen som tog bilder och käkade hos Stone's
Hemma hos mig!
Alla killarna som var i gruppen jag gick med!
Ros!!
Efter dansen med några av seniorsen!
Ashlyn, Jaxon och Dylan!!
Alla footballs killarna!!
Tjejerna i Sällskapet!!
Lite mera bilder från paraden! Volleyboll tjejernas flotte!
Jag och Robyn efter dansen, hemma hos kevin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0