En vecka kvar sen börjar de....

Tjeeenaree!
 
Har vart en lite halvt stressig start på the hell weak, den mest stressiga i mitt liv där jag ska hinna med en massa småfix, träffa alla kompisar och släkten, skicka mail och prata med hela värdfamiljen , läkar besök, vaccinera sig sista gången, packa, köpa presenter och massa annat! Men de funkar okej, har iaf fått bra kontakt med hela familjen förutom en av bröderna och än så länge verkar dom som en dröm familj, är helt sjukt nöjd men fick idag reda på att de kanske kommer vara min välkomst familj ett tag för de ska resa bort vet dock inte hur länge eller hur de kommer påverka mig men får väll se de från den ljusa sidan! Har också hunnit med att boka flyg, så de är klappat och klart, kommer åka den 7 från Arlanda till New york och från New york till Denver! kommer åka med en polare, Gustav, som jag träffa på YFU lägret som också ska till Colorado så riktigt skönt med sällskap hela vägen. Helt sjukt taggad men känns nästan fortfarande overkligt att om en vecka är man på andra sidan atlanten och har börjat ett nytt liv! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0