Make the most out of your time

Tjeenare!
 
Lite dåligt bloggande på sista tiden men de får man väll leva med, inte så rutinerad bloggare så.... De senaste dagarna har vart några intensiva men ruskigt härliga dagar! men även några dagar då man sagt hej då till kompisar och släkt med en tår i ögat! kommer sakna alla sjukt mycket...
Har umgåtts med familjen idag ute på Viktoria, ett övningsområde där pappa instruerar framtida brandmän, farsan kan fixa han! Skulle vara en överraskning men mamma kunde inte hålla sig. Där fick vi i alla fall gå på lite ilske terapi eller egentligen skulle de vara en "övning" där vi skulle "rädda" en docka i en bil men slutade med att vi lekte lite och klippte sen sönder bilen. Avslutade med ett bad i poolen.
Två dagar kvar sen är man i det förlovande landet USA, känns obeskrivligt! Är helt sjukt taggad, kommer lite mera uppdateringar senare, slängde in några bilder på mig  :)
 


Kommentarer
Edvard

Ha det så bra nu, Anton! Försök hålla bloggen uppdaterad så man kan se lite vad du gör!
Hejdå, Edvard!

Svar: de kan jag lova att jag har !!
Anton Alm

2012-08-06 @ 12:16:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Myhighschoolyear

Här delar jag med mig av mina dagar som utbytesstudent i USA genom bilder, berättelser, videos och annat smått och gott! So Enjoy or Beat it

RSS 2.0